top of page
  • תמונת הסופר/תפרץ אלימור

נדל"ן להשכרה – מסחרי לקהל לקוחותינו במפרץ חיפה




באתר זה תוכלו למצוא נכסי נדל"ן מסחריים בנושאים וגדלים שונים. פרץ אלימור נכסים ונדל"ן קיימת משנת 2008 ופועלת בעיקר באזור צפון הארץ או לייתר דיוק מפרץ חיפה.

סוגי הנדל"ן שאנו עוסקים הינו חלק עיקרי של הפעילות שלנו לאורך השנים בדגש על השבחת נכסים לצרכי השכרה לעסקים באזור חיפה והקריות. בין אם מדובר במשרדים להשכרה, מגרשים, מחסנים, פתרונות אחסנה למפעלים / מבני תעשייה, בתי מלאכה ועוד.

קהל הלקוחות שלנו מגוון, בין אם מדובר בחברות הייטק – להם יש לנו משרדים במתכונת "חלל פתוח" שניתנים גם להתאמות בנייה על פי צרכי הלקוח, מקום המתאים גם לסוכנויות ביטוח למינהן / חברות תיווך / ראית חשבון ועוד, מגרשים פתוחים – מה שנקרא גם "אחסנה פתוחה" מתאים לסוגי עסקים כגון: השכרת רכבים / מכירת רכבים, חניונים ועוד, בתי מלאכה – מתאים למסגריות למינהם או נגריות ואף יכול לשמש גם למחסני סחורה סגורים לעסקים כגון: ריהוט, טקסטיל וכיוצא בזה.



פרץ אלימור מגרשים להשכרה אחסנה פתוחה


הנכסים שלנו מתוחזקים היטב ואנו דואגים לכלל לקוחותינו שמסתכמים למאות אנשים השוהים במבנים שלנו מידי יום. תודעת השירות היא גבוהה היות וגם מדובר בלקוחות שלנו שאנו מעוניינים שיהיו מרוצים ויישארו וייהנו בנכסים שלנו וגם כי מדובר בנכסים שלנו – שאנו רוצים לשמר גם כן הן בתחזוקה והן במראה.

לכן היתרון שיש פה הוא גם לשוכרים עצמם היות וזה WIN WIN לשני הצדדים והניסיון הרב שיש לנו עם השנים אודות הצרכים של עסקים הינו פרמטר נוסף חשוב בו אנו עוזרים ומייעצים לעסק על פי צרכיו ומידותיו.

השאלה הראשונה שאנו תמיד שואלים את המתעניינים / השוכרים הפוטנציאליים שלנו היא: מה צרכי העסק, איזה עסק הולך להיווסד (או להמשיך במקום גאוגרפי חדש יותר טוב)?

מגוון הנכסים שיש לנו יכול לתת מענה נכון יותר ומדויק יותר עבור אותו עסק – דבר שעשוי לחסוך עלויות שכירות (שזהו אחד הפרמטרים מבחינת הוצאה של עסק שהוא חשוב ביותר).


תוכלו להתרשם באתר שלנו ממגוון הנכסים הרחב שיש לנו :



משרדים להשכרה המוסכים 51 חיפה חלל פתוח



משרדים להשכרה אשלג 3 חלל פתוח

bottom of page