top of page
  • תמונת הסופר/תפרץ אלימור

משרדים להשכרה בקריות

משרדים להשכרה בקריות ניתן למצוא במגוון רחב של גדלים. הקריות, כידוע לא רחוקים גאוגרפית מהעיר חיפה ומה שיש לנו באתר להציע הינם מגוון משרדים להשכרה במפרץ חיפה הרחוקים כ 5-10 דקות נסיעה מהקריות.


מדוע לשקול מרחק נסיעה קצר מאשר משרדים להשכרה בקריות

הסיבה העיקרית היא ראשית שאנחנו לא משרד תיווך רגיל ויש לכך כמה יתרונות, היתרון הראשון שלא תשלמו עמלת תיווך ובכך תחסכו כמה אלפי שקלים!


היתרון השני שיש לנו שהנכסים / משרדים שיש ברשותנו הם שלנו ולכן מצב התחזוקה הוא גבוהה ואנו שואפים להבין את הלקוחות שלנו ואף לייעץ להם על מנת שהשהות במקום העבודה החדש שלהם יהיה חוויה בלתי מתפשרת. כיום אנו משכירים למלמעלה 100 שוכרים – ותוכלו במידת הצורך לשמוע המלצות ומעבר לכך כמובן שנשמח שתהיו חלק מהמשפחה הזאת.


היתרון השלישי הוא שיש לנו מגוון רחב של משרדים להשכרה באזור מפרץ חיפה בגדלים שונים מ 35 מ"ר ועד 2000 מ"ר, משרדים להשכרה לכל מטרה, בין אם מדובר במשרד קטן, לבין אם מדובר במשרדים "חלל פתוח" מה שנקרא גם Open space.

יתרה מזאת ללקוחות שלנו אנו מצפים לתת מעל המצופה על מנת לעשות שיתוף פעולה ארוך טווח והתאמות בנייה יתבצעו לפי דרישה – הכל כמובן על פי הסכם ידוע ושקוף מראש לכל הצדדים.


תוכלו להתרשם בעמוד שלנו משרדים להשכרה בחיפה על פי הכותרת שלו. ובאותה נשימה נוסיף שבמידה ואינכם מוצאים משרד הנראה לכם – צרו איתנו קשר בטלפון בקוצר *6993 – לפעמים יש לנו כמה שפנים בשרוול שנוכל לתת מענה עבורכם!


משרדים להשכרה בקריות או לא רחוק משם

כפי שהתחלנו בחלק הקודם של המאמר לציין כמה יתרונות מדוע נסיעה של כמה דקות מהקריות למפרץ חיפה יכולה להוות יתרון עבור המשרד החדש שלכם, נוסיף ונציין שמפרץ חיפה להבדיל מהקריות מבחינה עסקית, הינו מקום יותר מרכזי שיכול לתת עוד יתרון, נדבך נוסף, לעסק שלכם !



משרדים להשכרה בקריות
משרדים להשכרה


לא רק משרדים להשכרה

לחברתינו מעבר למתן שירות והשכרת משרדים, קיימים כמו-כן מבני תעשייה להשכרה, מגרשים להשכרה, מקומות אחסון ועוד.


קצת עלינו

אנו פועלים מאז שנת 2008 ומתמקדים באיזור מפרץ חיפה. כן חשובה לנו הדרך ואנו נהנים היום לתת שירות למגוון רחב של עסקים השוהים במשרדים ובנכסים שלנו.

נשמח אם תצרו עימנו קשר ונוכל לייעץ וייתכן אף לשתף פעולה לאורך שנים יחדיו.

מור פרץ 052-500385 או בחיוג מקוצר 6993*


bottom of page