top of page
  • תמונת הסופר/תפרץ אלימור

שטח מסחרי להשכרה

פרץ אלימור הינה חברה יזמית המתמחה בשטחי מסחר בדגש על משרדים להשכרה באזור חיפה והצפון מאז שנת 2008.


במאמר זה נסרוק מגוון רחב של משרדים להשכרה בחיפה שיש לחברתנו להציע. נציין שאנו מלווים באדיקות את הלקוחות שלנו לאורך כל הדרך, זאת לא קלישאה שחשוב לנו להשכיר את הנכסים שלנו ולכת קברת דרך יחד איתם על מנת לספק עבורם חוות משתמש גבוהה על מנת שהם יוכלו להפיק את המירב מהנכס שהופך להיות הבית השני שלהם.


משרדים OPEN SPACE להיי-טק או חברות גדולות


יש לנו כמה מבנים בעלי מרחב פתוח לעבודה גדולים במיוחד בין אם מדובר על 250 מ"ר לקומה ועד למעלה מ 1000 מ"ר לקומה. בכל מקום ומקום היתרון שלו הן בגודל כאמור והן מבחינת תחבורה, נגישות, נראות (למשל על כביש ראשי) ועוד תכונות שלמעשה קובעות את מכלול הדברים שיש לשים לב ודגש עליהם בבואנו לתכנן את מקום מושבינו כחברה/ כעסק.

נתונים אלה חשובים מאוד למקבלי ההחלטות, למשל: נגישות ותחבורה. חברה שיש בה נניח 40 עובדים צריכה מקום גדול שמחולק היטב ומתוכנן נכון הן לטובת נוחיות העובד והן לטובת תפוקה פורה ויעילה – היום מעסיקים גם מבינים יותר שככל שהעובד נהנה יותר הוא מפיק יותר תועלת לחברה – "יד רוחצת יד".

אז כפי שציינו נניח ויש לנו כ 40 עובדים בחברה אנו חייבים לתת להם פתרון שהוא יחסית נוח, בהתחשב כמובן בנסיבות, אפשרויות שיש ונמצאות עבורנו. מקום עבודה בקרבה לתחבורה ציבורית הן אם זה רכבת, אוטובוס כמו למשל במרכזית המפרץ נותן יתרון רב לבאים מכל הכיוונים.


לחברתנו יש מבנה ענק, מתוחזק בעל 5 קומות ועוד היד נטויה (בתכנון להוסיף קומה נוספת למבנה), קומה בת למעלה מ 1000 מ"ר פתוחה ונתונה לשינויים על פי צורך. במקום מרכזי מול לב המפרץ.

מבנה נוסף הניתן לחלוקה בגודל של כ 750 מ"ר הכולל מרפסת ענקית המתאים לחברות גדולות כקטנות (בחלוקה מתאימה) – מקום עם מעטפת חדשה לגמרי עם מעלית במקום אסטרטגי.


מבנה נוסף קטן יותר בין 250 מ"ר בקומה שלישית אחרונה. מבנה חדש לגמרי במקום סופר אסטרטגי גם, גם נגיש מבחינה תחבורה ציבורית וגם נראה מהכביש הראשי ההסתדרות בחיפה – מה שמהווה יתרון לשיווק ופרסום העסק לכל מי שעובר שם. למבנה יש מעלית וחנייה, בבניין מפואר וייצוגי.




תוכלו להיכנס לעמוד שלנו משרדים להשכרה בחיפה ולהתרשם


משרדים פרטיים


שמדברים על משרדים פרטיים מדברים על משרדים בגודל של 30 מטר עד 300 מטר, אבל להבדיל ממה שציינו עד כה בפסקאות הקודמות, ה 300 מטר משרדים הינן מחולקים ברמת המבנה לחדרי ישיבות הכולל לובי קבלה ומתאים למשרדים במגוון תחומים.

לפרץ אלימור קיימים מספר משרדים המפוזרים באזור מפרץ חיפה והינכם מוזמנים להתרשם באתרינו או להתייעץ איתנו בטלפון או בפגישה בשטח עצמו – לחיוג מהיר חייגו *6993.



משרד להשכרה פרטי

מלבד משרדים להשכרה קיימים כמו כן מבני תעשייה למטרות שונות או מגרשים היכולים להוות כחניונים לדוגמא או לשמש כמגרשי מכוניות או לכל מטרה ששטח זה מרשה על פי חוק לעסוק בו.

מגרשים, מבני תעשייה ומחסנים בגדלים שונים.

לכל מבנה יש את הייחודיות שלו בן אם מדובר על מבנה שהוא בגובה 0, כלומר קרקע המתאים בעיקר כבית מלאכה או לעסק שמש כמחסן לפריקה ושינוע של סחורה. גובה המקום יכול להיות גם צורך, הכל לפי אופי העסק שלכם כמובן. האם יש למקום ספרינקלרים כחובה לעסקים מסוימים ועוד תכונות רבות הנחוצות לכל עסק ועסק על פי אופיו כאמור.



להשכרה מגרשים - אחסנה פתוחה


כמן-כן מקומות אחסון במקומות אסטרטגיים לשינוע סחורה חשובים ללוגיסטיקה של עסקים מסויימים, מקומות אחסון נחשבים למבוקשים ביותר בהתחשב ביצע ובביקוש הקיימים.


אנו בפרץ אלימור לומדים להבין את הצורך של כל לקוח ולקוח שאנו באים במגע עימו וזאת על מנת לשמור על תקינות מירבית הן לטובת הלקוח והן לטובת הנכס עצמו. ניסיון רב של פרויקטים מגוונים נותן לנו יתרון בייעוץ ללקוחות על מנת לשפר ולתת מענה שיתאים לצורך הספציפי של העסק.


אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר דרך אחד מהאמצעים הנוח לכם – גם קפה בה בחשבון ☕🫖🫖🫖🙂






bottom of page