top of page
  • תמונת הסופר/תפרץ אלימור

משרד תיווך בחיפה

אז לפני הכל נאמר שאנו לא חברת תיווך בחיפה, אנו חברה המתעסקת בנדל"ן מניב.

קיימים מאז 2008 ומתעסקים בעיקר בנכסים מסחריים באזור מפרץ חיפה (תוכלו לשוטט באתרינו וללמוד עוד עלינו ועל ההיסטוריה שלנו).


להבדיל ממשרד תיווך אנו מלווים עשרות עסקים ביום יום עם ניסיון רב שנותן מענה לצרכים במקום העבודה ללקוחות שלנו, כך שחשיבות של נושא זה חשובה לנו מאוד ואנו רואים בה ערך מוסף למעסיקים שרוצים להשכיר את המשרד הבא שלהם דווקא אצלינו.

כמובן שאין צורך לציין שמעבר לעובדה זו של מתן שירות ותחזוקה של המקום עצמו, נחסך כסף רב בעובדה זו שאנו לא משרד תיווך בחיפה – חודשיים שכירות נחסכים פה, תעשו את החשבון בעצמכם!


נכון אולי למשרד תיווך רגיל גודל ההיצע יכול להיות גדול יותר, וזאת כמובן בשל העובדה שזה טיבו של משרד תיווך – לנסות ולבצע עסקאות וכמה שיותר יותר טוב, מעבר לעובדה שמשרד תיווך מתעסק הן עם הצד של הקונה והן עם הצד של המוכר/משכיר – אצלינו המצב שונה, לנו חשוב שהלקוח יהיה מרוצה לאורך שנים (והסיבה לכך ברורה) וזאת גם לאור העובדה שהזכרנו לעיל שהתחזוקה של המקום הן לרווחת הלקוחות והן היות ומדובר במשרדים שלנו – היא גבוהה ולטובת 2 הצדדים.


עצה וביקוש


העיר חיפה היא העיר השלישית בגודלה במדינת ישראל, הביקוש לנכסים בכלל ולנכסים מסחריים בפרט הוא גבוהה מאוד ועל כל משרד/מבנה תעשייתי/מחסן או אפילו מגרש יש ביקוש רב יחסית כאמור לגודל האוכלוסייה באזור. תוכלו לבחון עוד פרטים אודות: מגרשים להשכרה בחיפה בעמוד זה.


איזורים מסחריים

האזורים המסחריים באזור מפרץ חיפה אינם רבים ונמצאים באזורים שונים באזור חיפה. יש בשדרות ההסתדרות שדרה ענפה של תעשייה הנמצאת על ציר מרכזי באזור והסיבה שאנו מציינים זאת היא הקרבה והנגישות לתחבורה ציבורית. נתון זה הוא חשוב במקומות עבודה לנוחיות העובדים וגם לפעמים בשל מצוקת חנייה במקומות מסוימים.


משרד חלל פתוח - Open space


שקיפות


נשמח לשרת אתכם ולהכניס אתכם כחלק מהמשפחה הענפה שלנו לכן, השקיפות הן במשא ומתן ובכלל לכל אורך השכירות מול הלקוחות שלנו זה ערך עליון מבחינתנו ונשמח אם תחקרו ותבדקו נתון זה מול הלקוחות שכבר קיימים אצלינו ותשמעו תגובות מהם.


בכל מקרה נשמח אם תבקרו אצלינו גם אם זה רק לכוס קפה – מקסימום נכיר.

מוזמנים לבוא ולהתרשם. נדל"ן מסחרי להשכרה בחיפה.


bottom of page