top of page
  • תמונת הסופר/תפרץ אלימור

קח תעצבו את העסק שלכם

נדל"ן עסקי מסחרי


נראות נראות נראות – ככה נתחיל מאמר זה וככל הנראה ככה נסיים. רושם ראשוני מה לעשות עושה לנו את זה. לאחר שהבנתם היכן אתם רוצים למקם את העסק שלכם מבחינה גאוגרפית, בין אם מדובר במקום מרכזי בו הנראות גם קובעת, לבין אם מדובר באזור תעשיה שם המחיר אולי יחסית יותר זול, כאשר נכנסים אליכם אל בית העסק – הרושם הראשוני הוא זה שקובע.


כפי שמשפיע אם תלכו יחפים וגופיה או בגדים המייצגים את מי שאתם ואת צביון העסק אותו אתם משדרים ללקוח, כך גם העיצוב הפנימי משפיע.


עיצוב משרד חלל פתוח - נדלן מסחרי להשכרה

נדל"ן מסחרי להשכרה – לשם כתיבת מאמר זה נניח שלא רכשתם את מבנה הנדל"ן עצמו עבור העסק שלכם, אלא הנכם שוכרים מקום זה מהבעלים. כמובן שיש לקחת בחשבון את תקופת השכירות. היא משמעותית בכל מה שנוגע בהשקעה, גם שלכם, במבנה או ליתר דיוק בעיצוב הפנים של העסק שלכם.


יזמים רבים או בעלי נכסים מסחריים יסכימו להשקיע יחד אתכם בבית העסק ככל שתתחיבו ליותר שנים של שכירות בחוזה עצמו. זה win win לשני הצדדים. בעל העסק רוצה מכמה בחינות, לדוגמא: הוא רוצה לראות יציבות גם היכן שהוא הולך להשקיע ובאותה נשימה הוא יודע שבעל הנכס ילך לקראתו בהתאמות הנילוות עבור העסק שלו. כמובן שלא כל דבר שיעלה על בעל העסק יהיה מקובל, הרי תקציבית, עיצוב יכול להיות גם בלתי מוגבל. אבל בעל הנכס שגם הוא רוצה "שקט תעשייתי" לכמה שיותר שנים – ידע גם הוא להשקיע עבור טובת 2 הצדדים.


משרד להשכרה - איך תעצבו אותו / העסק שלכם ?


הכל תלוי כמובן מה התחום שלכם, ומן הסתם מה התקצב שלכם. אם לדוגמא העסק שלכם צריך לשדר יוקרה כגון משרדי עורכי דין, משרדי פרסום, או אף משרד העוסק בנדל"ן, בדרך ישקיעו עיצובית בפריטים נוחים כגון, ספות, שולחנות ארוכים מעץ, כסאות מנהלים יוקרתיים, שטיחים, חיפוי פנים מרשים, שלט לוגו ענק, חדר ישיבות, מסכי טלוויזיה ועוד.



עיצוב משרד - נדלן מסחרי להשכרה


בידול


נכון, קשה להמציא את הגלגל, אך יחד עם זאת יש לכל אחד מאיתנו את טביעת האצבע שלו, בכל מה שהוא נוגע ועושה. גם אם על השולחן שלכם יש בובות של STAR WAR וזה הפטיש שלכם, אז זה מי שאתם. אם אתם אוהבים תמונות אומנות, כנראה שנראה אצלכם כבשה תלויה על הקיר ( של קדישמן ) או משהו בסגנון. וזה גם יהיה כרטיס הביקור של האישיות שאתם מכניסים לעסק שלכם.


עיצוב המשרד במהות שלו אמור להוות בסיס טוב הן ללקוחות והן לעובדים המבלים שמקום זה את רוב שעות היממה ואם ישנה אווירה נעימה בעיצוב מושלם, אז זה המתכון לתפוקה טובה בכיף של העובד שנהנה מהמקום בו הוא נמצא ולכן פרמטר זה חשוב – שטוב לעובדים, טוב גם למנהלים.


בכל מקרה בסופו של דבר מלבד הנראות, נראות, נראות – מה שבעיקר עושה עסקים זה יחסי אינוש – ועם זה הולכים למכולות. אז אחרי שהשקעתם בבחירת מקום ובעיצוב אל תשכחו להיות אתם. וטובים.


בהצלחה !


bottom of page