top of page
  • תמונת הסופר/תפרץ אלימור

משרדים להשכרה – אווירה אחרת

המשרד בו אתם שוהים הינו המקום בו הנכם מבלים לפחות שליש מהיממה, אם מורידים את החלק שאתם ישנים אז אפשר לראות בו כמקום המרכזי.

אם כך, חשוב מאוד במקום שכזה ליצור אווירה נעימה ככל שניתן ובאמצעים הניתנים על מנת "להרגיש" בבית ובעצם כך גם התפוקה של העבודה שלכם תיהיה הרבה יותר מניבה ונעימה.

קיימים כיום בשוק לא מעט משרדים להשכרה, בגדלים שונים, במיקומים שונים, בגישות שונות ובחומר גלם אנושי וצביון אחר. כמובן שכל משרד לגופו – אך לכולם ישנו בסיס משותף של כמה גורמים שיכולים להשפיע על אופי העבודה והעובדים במשרד.


משרדים להשכרה - חללים פתוחים


תאורה במשרד


התאורה במשרד ללא ספק היא אחד הגורמים לאווירה הכללית בחלל העבודה. בין אם מדובר בחדר ישיבות, בין אם המשרד, חלקת האלוהים הקטנה של כל עובד, לבין אם מדובר במסדרונות המשרדים במידה וקיימים כאלו. גודל החלל גם הוא משפיע לאווירה ולתאורה בתוכו. קיימים כיום פתרונות תאורה למשרדים בעלי חלל גבוהה ובכלל ובעיקר השימוש כיום הינו של לדים, לד שהו פתרון נכון העונה על מכלול רב של פרמטרים ביניהם: תאורה בצבע וחוזק שנכון עבורכם, יוקרה – לד נתפס בעיננו כפתרון תאורה אסטטי לעומת תאורת פלוריסנט שהייתה מקובלת ב40 שנה האחרונות הן בעולם העסקי והן בעולם הפרטי, בנוסף לד הינו פתרון זול יחסית שמחזיק לאורך זמן ללא צורך בתחזוקה מיוחדת. לפעמים תאורה אינטימית במשרד בחלל קטן יוצרת אווירת עבודה מיוחדת ממש כמו בבית שכיף ונעים לעבד בה מספר שעות רב.



משרדים להשכרה  - כסא במרכז החדר


ריהוט במשרד


ריהוט במשרד יכול להיות בנאלי המשרת את צרכי העובד למטרת פרודוקטיביות לעבודה יעילה. יחד עם זאת טוויסט קטן יכול לשדרג את המטרה הזאת ולייעל את הנוחות והאווירה בחלל בו אנו שוהים כאמור רוב שעות היום.

קחו למשל פינת ישיבה צדדית בה יכול העובד לשבת כמה רגעים לא מול המחשב ולתת מנוחה מנטלית רגועה או אף לשנות אווירה ולעבוד עם המחשב נייד במקום קצת שונה מהמקום הסטנדרטי בו הוא יושב מרבית היום – משנה מקום משנה אווירה :)


מרווח מחייה במשרד


משרדים להשכרה באים בגדלים שונים ומאוד תלוי אופי החברה וגודל המשרדים אותם הם שוכרים. מרחב המחייה חייב להיות כזה שהעובד מרגיש שיש לו את האווירה הנכונה עבורו על מנת לייצר עבודה נכונה לו ולמקום העבודה. גם אם מדובר בחללים קטנים או בקיובס – ישיבה אחד ליד השני בהפרדת מחיצות, הגודל פחות חשוב כמו השילוב אופטימלי בין רהיטים, צבעים ונוחות, אלמנטים שניתנים לתזוזה כאילו הם לא שם והוצאה במידה ויש צורך בהם באופן כזה שהם לא מפריעים או מרגישים דחוסים.


משרדים להשכרה - מנוחה קלה בצד המסדרון


בכל מקרה המשרד חייב בעיניי המעסיק להיות נכון מכלל הפרמטרים ומי שיודע ליצר אווירה טובה ונכונה עבור העובדים שלו – יודע שגם התפוקה תיהיה הרבה יותר פרודוקטיבית ויעילה- לכן תכנון ועיצוב נכון של משרדים להשכרה יכול להיות אחד הפרמטרים החשובים ביותר הן למראה ולמוניטין החברה והן ליעילות העובד עצמו.

עבודה נעימה.


תוכלו להתרשם בעמוד שלנו משרדים להשכרה בחיפה במגוון רחב של היצע שיש לנו בתחום זה.

bottom of page