top of page
  • תמונת הסופר/תפרץ אלימור

משרדים להייטק להשכרה בחיפה


מי לא חולם לעבוד במשרד הייטק?


משרדים להייטק תמיד היוו איזה חלום בטח ב"הייטק ניישיין" בא אנו חיים. המציאות של היום מראה שאחוז גבוהה בקרב הצעירים מחפש משרה בחברה כזו או אחרת הקשורה להייטק וזו בשל הסיבה שלרוב חברות אלו, גם אם אינך עובד ישירות כמתכנת, תרוויח באחוזים גבוהים משכורת גבוהה מהממוצע בשוק.


משרדי הייטק מאופיינים לרוב במרחב הפתוח מה שנקרא גם Open Space בה לרוב יש לכל עובד את חלקת האלוהים שלו ה"קוביה" שזה למעשה שולחן רחב עם כל הציוד הנדרש על מנת שיהיה נוח ומרווח במידת מה לעובד.


מה לנו יש להציע?

חברת פרץ אלימור יוזמת ובונה מבנים המיועדים להשכרה וחלקם נוגע ומתאים ישירות לחברות הייטק בשוק הישראלי. לכל משרד הייטק יש את האופי והצביון שלו.

לאחרונה נבנה מבנה חדש של 750מ"ר במראה מיוחד לאזור ובנראות מכביש מרכזי באזור מפרץ חיפה. מקום שקרוב לתחבורה ציבורית ולמרכזים גדולים באזור. המקום כאמור הוא בין כ 750 מ"ר המחולק ל 3 קומות של 250 מ"ר כ"א.


המקום ממוקם ברחוב ההסתדרות 236, חיפה - צמוד לכביש 22, איקאה, ביג קריות.



קישור לנכס: הסתדרות 236, חיפה

משרדי הייטק בחיפה להשכרה




כמו-כן עוד מקום ששופץ לאחרונה וחודש לגמרי ברמת מעטפת מקום בין כ 700 מ"ר פתוחים הניתנים לחלוקה על פי דרישה.

קישור לנכס: המוסכים 51, חיפה.

משרדי הייטק מעטפת חדשה להשכרה בחיפה



מקום שלישי, נוסף שקיים לחברתנו נמצא במקום סופר מרכזי מול תחנת לב המפרץ. מקום בין 5 קומות ומיועד להרחבה לעוד קומה אחת לפחות או אף 2 קומות שיבנו בעתיד הלא רחוק (בהתייחס לתאריך כתיבת שורות אלו). גודל המקום הינו כ 1000 מ"ר וגם הוא ניתן לחלוקה על פי דרישה.


קישור לנכס: רחוב אשל"ג 3, חיפה.

משרד חלל פתוח להשכרה בחיפה



כל המבנים מנוהלים ומתוחזקים על ידי חברת פרץ אלימור. חברתינו קיימת מאז 2008 ואנו מלווים למעלה מ 100 לקוחות בו זמנית בנאמנות ומסירות. הנכם מוזמנים לשוטט באתרינו ולהתרשם מההיצע והשירות שאנו מציעים, נשמח שתצטרפו גם אתם לחלק מההצלחה שלנו - ליצירת קשר בחיוג מהיר 6993*.


לנוחיותכם צירפנו בכל תמונה קישורים למשרדים הקשורים ישירות להייטק















אפיון משרדי הייטק

כפי שנכתב כבר מעלה, משרדי הייטק לרוב הינם "חלל פתוח" אך העיצוב המאפיין את כלל החלל לרוב נקבע על פי אופי החברה ומה שהם רוצים לשדר הן בפני כלל העובדים והן בפני הלקוחות המגיעים למשרד לביקור. קו מנחה עובר בין המחלקות השונות של חברת ההיי-טק. מעבר לכך חלק מהרצון של העובד שעובד ומשקיע את רוב שעות היום במשרה יוקרתית, הוא להרגיש שהוא גם נמצא בחוויה הזאת ונוח ונעים לו בה. לכן חברות ההייטק משקיעות משאבים רבים הן בנראות המבנה מבחוץ ובטח גם בנראות המבנה מבפנים. כל זאת תלוי כמובן בגודל החברה הן מבחינת מחזור שנתי והן מבחינת מספר העובדים.

קיימים משרדי הייטק בחיפה, ממש בכניסה לחיפה מהידועות והגדולות בעולם. חברות אלו דואגות לכל המתקנים הנחוצים לעובדים שלהם כגון מטבח מאובזר מכל טוב, חדרי ישיבות עם מסכי טלוויזיה ענקיים, חדרי מנוחה עם משחקים להפוגה בעבודה ועד למתקני וחדרי כושר על כל המשתמע בכך.

יש אף חברות שמגדילות לעשות ומקציעות מקום גם לגני הילדים שעובדים במבנה – רק שיהיה לכולם נוח ונעים.

משרדי הייטק להשכרה תוכלו למצוא באתר זה.

bottom of page