פרץ אלימור

3 דקות

רכישת נכס מסחרי

עודכן ב: 28 יול 2022

נדל"ן מסחרי

השוק הכי רותח מזה כמה שנים – זה משפט הכי שכיח שעולה לכם בראש כאשר אתם שומעים על שוק הנדל"ן, בטח על נדלן בארץ ישראל, אבל האמת שהמשפט הזה נכון לכל העולם כולו, בטח אם מדובר בשנתיים האחרונות. אנשים מחפשים השקעות טובות היכן לשים את הכסף שלהם ויותר ויותר אנשים עוד יותר יזמים צעירים מצאו אפיק זה כנכון עבורם – שוק הנדל"ן.

נדל"ן מסחרי הוא נישה בתחום הנדל"ן ליזמים עם היסטוריה ענפה, כלומר כאלה שיודעים ומבינים את השוק ובונים תוכניות ויזמויות לטווח ארוך. שטחי מסחר מתייחסים ל:

  • משרדים

  • חנויות

  • מבני תעשיה

  • בתי מלאכה

  • חנויות

  • מגרשים

  • אולמות

  • חלל פתוח

  • ועוד.

נדל"ן מסחרי מחסן האנגר

מה חשוב עבור העסק שלכם?

יותר נכון עבורכם בתחום הזה לגשת לחברה עם ניסיון וגב כלכלי, חברה שתדע להתאים את הנכס על פי הצרכים של העסק שלכם ולבצע את התאמות הבנייה הדרושות. יתרה מכך חברה בעלת ניסיון יודעת לייעץ ולהעלות אפשרויות רבות שעסק מתחיל או חסר ניסיון רב יודע להציע – דבר שמוסיף ערך מוסף במשוואה ויכול לחסוך לא מעט עוגמת נפש ובטח גם לא מעט כסף.

מה שעוד חשוב לדעת זה כמה שטח אתם צריכים עבור התנהלות שוטפת של העסק שלכם . תכנון נכון של השטח וחלוקה נכונה יכולים לחסוך כסף רב ותפעול נכון בכל אותם מחלקות שיש צורך להפעיל בשטח הנכס, כמובן שכל עסק לגופו וייתכן ומבחינה לוגיסטית העסק יהיה אף פרוס בכמה מוקדים גאוגרפיים.

עסק בראשית דרכו לא מחפש לרכוש נכס על מנת להתקדם, ההיפך הוא הנכון, עסק חדש בתחילת דרכו צריך להבין שהוא אכן מתגלגל נכון בשנים הראשונות להקמתו, לכן הפתרון הנכון עבורו, בטח בתחילת דרכו, זה לשכור נכס בשטח שנכון עבורו ולא להגיע להוצאות שאין לו צורך בהם ובכך להבטיח שאת הצעדים הראשונים הוא צועד בכמה שיותר בטחה – לכן גם חשוב לדעת ממי אתה משכיר את השטח לעסק בראשית דרכו, ידע זה כוח ויזמים וותיקים כאמור יכולים לעזור לעסק בראשית דרכו גם בייעוץ שיכול לחסוך הרבה מאוד כסף.

עוד נתון חשוב, אם אתה עסק בתחילת דרכו, הכוונה היא כמובן לגדול עם השנים ולהתרחב, לכן מסיבה זאת הן אם מדובר בלחסוך נכון את הכסף של העסק ולהתרחב בהתאם לגדילה ולצפי במחזור העסקי, השכרת מקום הוא הדבר הנכון לעשות ומעבר לעניין התרחבות גם המקום הגאוגרפי יכול להשתנות בהתאם או להתרחב למקום נוסף, כלומר שינוע ולוגיסטיקה בהתאם לממדי העסק.

נדל"ן מסחרי

יזמים רבים יודעים לראות מקום גאוגרפי ולהבין מיד את הפוטנציאל הטמון בו. בירור קל במקומות הנכונים יכולים לתת מצב רחב של כדאיות השקעה בנכס המיועד. מקום עם יעד אסטרטגי כגון מקום בהתפתחות יכולים להיות השקעה ארוכת טווח ותניב פירות רק בעוד מספר שנים, יזמים בעלי הון רב יכולים להרשות לעצמם השקעה כגון זו בידיעה שעוד כך וכך שנים השקעה זו תניב את פירותיה בין אם מדובר בהשכרה של הנכס או אף מכירתו במאות אחוזי רווח.

משרדים להשכרה

אחד ההשקעות הנכונות עבור יזמים הוא משרדים להשכרה. משרדים להשכרה יכולים להיות תשואה נאה עבור המשכירים וכל שטח מסחרי יכול להניב ולתת תשואה מכובדת בין אם מדובר ב 20 מ"ר או בין אם מדובר ב 800 מ"ר, כיום ניתן לבצע חלוקה של מה שנקרה אופן ספייס (open space) בפתרונות בנייה קלים, נוחים וניתנים לשינוי בקלות יחסית בהתאם לצרכי העסק, בן אם מדובר בחברת היי-טק או חברת ביטוח עם סוכנים טלפוניים וכיוצא בזה.

מרכז שירות לוגיסטי

מרכזים לוגיסטיים / מגרשים או אחסנה פתוחה

חלק מהצרכים של עסקים הינו שטחי אחסון במקומות נגישים קרובים למרכזי מסחר או אף לנמלים על מנת לחסוך עלויות של שינוע ושיהוו מקור אחסון בין אם מדובר במכולות או כל מקור אחר. שטחי תפעול אלו יכולים ולשמש מלבד מקום אחסון גם מרכזי לוגיסטי בו זמנית שמתפעל את העסק מהמגרש עצמו - דבר המהווה יתרון עצום בפתרונות זולים כגון מכולה בה יושב המרכז עם העובדים שנותנים מענה לוגיסטי לאותו שטח המושכר.

מפרץ חיפה מהווה מקום אסטרטגי לעסקים רבים והשטח התפתח רבות ב 20 שנה האחרונות ובטח שמדובר ממקום גאוגרפי הקרוב לנמל חיפה – מה שנותן יתרון עצום. למפרץ חיפה מקומות המיועדים לתעשייה רבים, מקומות שהתפתחו ועוצבו על פי אופי המקום בהתחדשות עירונית שלא מביישת מקומות מכובדים כמו אירופה. העיר חיפה מנגישה עבור מקומות גאוגרפים אחרים מקום עבודה נוח ולא רחוק כגון מקמות כמו: עתלית או אף חדרה, יוקנעם, רכסים, רמת יישי ועוד.

אם ברצונכם לגדול ולהתפתח בחברה בעלת שם ומוניטין ולדעת לעשות את צעדכם הראשונים בעולם העסקים – חברת פרץ אלימור ערוכה בהתאם ויודעת לתת מענה נכון בהתאם לצרכי העסק שלכם – הנכם מוזמנים להתרשם באתר מכלל נכסי החברה או אף להשאיר פנייה או להרים טלפון – ונשמח לשתף פעולה ולעזור.

חזרה לעמוד הבית:

אנו ממליצים בחום להיעזר באחד היועצים שלנו שיכולים ללוות ולהדריך אתכם ולתת לכם ערך מוסף על סמך הניסיון הרב בשנים שיש לחברתנו בכל מה שקשור נדל"ן מסחרי להשכרה.

דברו אתנו 6993*

או דרך טופס צור קשר למטה ונחזור אליכם בהקדם....

בהצלחה לכולנו !